בקנייה מעל 499 ש"ח משלוח חינם
בקנייה של מוצרי זו סקין משלוח מהיר חינם
בקנייה של מוצרי זו סקין תיק איפור יוקרתי חינם
שקופית קודמת
שקופית הבאה

הסרת שיער בלייזר

מבין כל השיטות המוכרות לנו בהתמודדות מול שיער הגוף המיותר, הסרת שיער בלייזר, היא ללא ספק, הדרך היעילה מכולן.

הדרך היעילה מכולן

זאת, לא רק משום שמדובר בהליך אשר מפחית באופן משמעותי את קצב וצפיפות צמיחת השיער באזורי הגוף השונים, אלא גם משום שמדובר בהליך המבוצע על ידי צוות מיומן בפיקוח רפואי.

מכשיר היורה קרן לייזר

מכשיר ה- MAGMA Spark 808nm Diode Laser מציג את התקן החדש במערכות להסרת שיער, וכולל מהירויות טיפול מדהימות, גישות טיפול מותאמות, קירור קשר וזמן השבת אפס, מה שהופך אותו לבחירה האולטימטיבית עבור המרפאה המודרנית.

המכשיר הינו בעל אישורים של FDA האמריקאי, CE האירופאי, תקן ישראלי ואישור משרד הבריאות.

פשוט וקל כדי להציע טיפולים טובים ובטוחים

המכשיר מצויד בחמישה מצבי טיפול ומד מלנין, ה- MAGMA Spark הופך אותו לפשוט וקל להציע טיפולים טובים ובטוחים יותר לכל סוגי העור הכולל עור שזוף.

פשוט וקל כדי להציע טיפולים טובים ובטוחים

הטיפולים מבוצעים באמצעות מכשיר היורה קרן לייזר המאתרת את השערה על-פי פיגמנט הכהה לעומת גוון העור, ומחממת אותה באופן ממוקד. 

אנו מציעים הסרת שיער בלייזר ומתחייבים ב-99% לתוצאות מובטחות!

בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת בעולם

החום מגיע עד לזקיק השערה והורס אותו לחלוטין, ובכך פוגע משמעותית ביכולתה של השערה לצמוח שוב. כאן, חשוב לציין כי צמיחת השערה הינה מחזורית וכוללת כמה שלבים של התפתחות במהלך חיינו.

המלנין-מטר, העוזר להימנע מסכנת כוויה ומציע טיפולים מותאמים אישית, הוא מכשיר אבחון קטן המייצר תוכניות טיפול פרטניות על בסיס פיגמנט עור המטופל.

למה LaRose Cosmetic ?

בשונה ממקומות אחרים דוגמת רשתות המציעות טיפולי הסרת שיער לכמויות אדירות של מטופלים (פעמים רבות בטכנולוגיות נחותות שאינן מבוססות לייזר), לנו ב-LaRose Cosmetic אנו מציעים שירות פרטני ואישי לכל מטופל, שירות חם ומקצועי המלווה את המטופל מרגע התחלת הטיפול ועד לאחריו באופן מלא.

בנוסף המכשיר הינו מתבסס על התאמה מדויקת באנרגיה להשגת התוצאה המרבית בהתאם לכל מטופל. בנוסף, אנו מתחייבים להסרת שיער בלייזר המתאימה לכל סוגי העור כולל עור שזוף.